ایمپلنت دردشت در دندانپزشکی اقساطی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 43
:: بازدید ماه : 105
:: بازدید سال : 917
:: بازدید کلی : 3990

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

ایمپلنت دردشت در دندانپزشکی اقساطی
چهار شنبه 18 دی 1398 ساعت 9:51 | بازدید : 171 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

ایمپلنت دندان روشی مقرون به صرفه، در درمان بی دندانی

در حالی که ممکن است صحیح باشد که هزینه های پرداختی ایمپلنت دندان از سایر گزینه های جایگزینی دندان بیشتر است، اما این واقعیت بخشی از داستان را نادیده نمی گیرد که، پروتزها و پلها با هزینه های پنهانی همراه هستند اما ایمپلنت های دندان شامل این هزینه ها نمیشوند.

به عنوان مثال، پروتزها نیاز به خرید كیسه برای نگهداری آنها، مواد تمیز كننده مخصوص تمیز كردن آنها و چسب برای نگهداری دارند. در حالی که این کالاهای گران قیمت نیستند، وقتی هزینه خرید این کالاها را به طور مکرر در طول سال ها در نظر می گیرید، ممکن است از میزان افزایش قیمت آن شگفت زده شوید.

همچنین پروتزها و پل ها می توانند با گذشت زمان آسیب دیده یا فرسوده شوند. پل های دندانپزشکی دارای طول عمر پنج تا پانزده سال هستند و پروتزهای دندانی طول عمری در حدود پنج تا ده سال دارند. و ممکن است با گذشت زمان، این دستگاه ها نیاز به تعویض داشته باشند. حتی باید بدانید که پروتزها قبل از تعویض، نیاز به تنظیم، تمیزکاری یا تعمیر دارند.

پل های دندانی نیز می توانند باعث آسیب به دندانهای مجاور شوند. این بدان معنی است که، در حالی که ممکن است هزینه کمتری در شروع کار داشته باشند، می توانند حتی به کارهای دندانپزشکی بیشتری منجر شوند و بنابراین هزینه های بیشتری در روال کار به وجود آورند.

ایمپلنت دندان با هزینه مناسب و مراقبت کافی

ایمپلنت دندان نیاز به مراقبت خاصی ندارد شما به راحتی دندانهای طبیعی خود را مسواک زده و نخ دندان می کشید. آنها همچنین یک راه حل دائمی هستند. تا زمانی که از آنها مراقبت نمایید و از صدمات دهان خودداری کنید، نیازی به تعویض یا ترمیم ندارند. و به دندانهای طبیعی مجاور آسیب نمی رسانند. با در نظر گرفتن تمام هزینه ها و استفاده از آنها در بقیه طول عمر، احتمالاً ایمپلنت دندان مقرون به صرفه ترین گزینه برای شما در زمان آسیب های دندانی و بی دندانی می باشد.

عملکرد ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان نزدیکترین چیز به عملکرد طبیعی دندان است که در حال حاضر در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از همان اصول و ماده ای که در جراحی تعویض مفصل استفاده می شود، ایمپلنت های دندان به طور ایمن به داخل استخوان می روند و به دندانهای جایگزین تک یا چندگانه وصل می شوند. برای لنگر انداختن پروتزهای دهان به صورت کامل نیز، از ایمپلنت استفاده می شود.

 

ایمپلنت اقساطی و پرداخت هزینه آن

ایمپلنت اقساطی و هزینه آن

ایمپلنت دندان روشی مقرون به صرفه برای تمام عمر

هزینه ایمپلنت دندان بسته به سلامت و نیاز بیمار بسیار متفاوت است.  به عنوان مثال، بیمارانی که دچار پوکی استخوان در فک خود هستند ممکن است نیاز به پیوند استخوان داشته باشند که می تواند به این هزینه اضافه کند. از طرف دیگر، بیمارانی که دارای استخوان های سالم در فک هستند از این هزینه ی اضافی در جراحی جلوگیری می کنند. این یکی از دلایلی است که باید در ابتدا ایمپلنت های دندانی در نظر گرفته شود. هرچه دندان های طولانی تری از دست برود، توده استخوانی بیشتری از دست خواهد رفت و احتمالاً کاشت های دندانی گران تر می شود.

یک تصور غلط نیز وجود دارد که جایگزین کردن تمام دندان های شما با ایمپلنت های دندانی بسیار گران قیمت است. با این وجود، با تکنیک هایی مانند کاشت دندانی به روش اوردنچر و فول ماوس، لازم نیست هر دندان را با یک کاشت دندان جداگانه جایگزین کنید. بلکه می توانید یک قوس فوقانی یا تحتانی را به عنوان پایه قرار دهید. این امر باعث می شود جایگزینی دندان با ایمپلنت برای کل دهان، به مراتب مقرون به صرفه تر از بسیاری از روش های درمان باشد.

پرداخت هزینه های اقساطی در کلینیک آدرینا

اگر به تعویض دندان نیاز دارید، مهم است که در مورد تمام گزینه ها با دندانپزشک خود، از جمله ایمپلنت دندان صحبت کنید. و اگر ایمپلنت برای شما در نظر گرفته شد، به دلیل هزینه درک شده، ایمپلنت دندان را رد نکنید. زیرا ممکن است متوجه شوید که آنها بسیار مقرون به صرفه تر از آنچه فکر می کنید هستند. علاوه بر تمام این موارد که گفته شد شما می توانید درمان خود را در کلینیک آدرینا با پرداخت اقساطی در تمام خدمات ارائه شده شروع کنید. علاوه بر این می توانید از بیمه هایی که تحت پوشش آن ها هستید برای درمانتان بهره مند شوید. که این موضوع در کنار هزینه های که تا اینجا بیان شده است می تواند هزینه ی نهایی را برای شما مقرون به صرفه تر کند.

چرا کلینیک آدرینا را برای درمان ایمپلنت دندان انتخاب می کنید

ما از تکنیک های پیشرفته جراحی، با بالاترین کیفیت مواد استفاده می نماییم و مناسب ترین سیستم ایمپلنت را برای مورد خاص شما انتخاب می کنیم.

ایمپلنت های دندانی ما از تیتانیوم سازگار با بیولوژیکی ساخته شده است که باعث بهبودی سریع تر می شود.

قرار دادن ایمپلنت دندان یک روش با دقت برنامه ریزی شده و انجام شده است که در طی آن برای هر بیمار مراقبت برنامه ریزی شده ای با کیفیت بالا نیاز است.

ما برای رفع نیازهای فردی شما، درمانهای شخصی ارائه می دهیم.

ما برای بهبود کیفیت زندگی شما نتایج دقیق و سریع ارائه می دهیم.

پرداخت های اقساطی که در کنار بیمه های تحت پوشش برای شما در نظر گرفته شده است.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , طول درمان ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: